Vartotojams dažnai būna nelengva apsispręsti, koks mokėjimo planas už mobilųjį ryšį jiems būtų palankiausias. Pasirenki mažesnį prakalbamąjį mokestį - daugiau moki už pokalbius ir žinutes; ir atvirkščiai.
O kaip būtų smagu gauti kokį sms'ą iš ryšio tiekėjo:
"Gerb. Kliente. Pastebėjome, kad praėjusį mėnesį Jūs neefektyviai išnaudojote prakalbamojo mokesčio ir tarifų santykį. Esant tokiems komunikacijų įpročiams, palankiausias mokėjimo planas būtų "Planas C". Jei pageidaujate pakeisti mokėjimo planą į "Planas C", atsakykite į šią žinutę parašydami TAIP."
Galbūt iš pradžių tai kiek ir pamažintų tiekėjų pajamas, tačiau klientų lojalumas būtų užtikrintas.
Ryšio kompanija, pirmoji parodžiusi tokį dėmesį klientams, tikrai nusipelnytų rūpestingiausiosios ir sąžiningiausiosios vardo.
Ir gal net nereikėtų siuntinėti klientams tokių laiškų, apie kokį parašė Common Sense.