Spiga

Video problemos Firefox'e

Pirmai maniau, kad tai laikini sutrikimai, tačiau jau kurį laiką man Firefox'as dažniausiai nerodo video, pvz. iš youtube. Kad ir šiame bloge man pačiam video nesimato. Žiūrint per IE viskas veikia kuo puikiausiai. Gal galit ką patart? Naudoju paskutine Firefox 3.0.4.

3 komentarai (-ų):

Mažvydas

2008 m. lapkričio 19 d. 22:20

Gal kartais Flash'ą ištrynėt ar nebeupdate'inot? Nes pas mane viskas kuo puikiausiai. Ir taipogi naudojuos Firefox'u naujausiu.

Mindaugas

2008 m. lapkričio 20 d. 00:39

Viskas išbandyta ir updatinta. Šiaip ne aš vienas toks. Radau besiskundžiančių daug, bet niekas negali recepto pasiulyt. IE tai rodo viską. Vadinasi čia suderinamumo problemos

Robertas

2008 m. gruodžio 17 d. 12:48

Pas mane irgi su Firefox'u problemos, kai kuriuos puslapius iškraipytus rodo, o pvz. lrytas.lt visai nesuskaitomas padrikos raidės ir nuotraukos be tvarkos ant ekrano. Matyt lengvai pažeidžiamas kenkėjų firefox'as. Nepadeda net perinstaliavimas.